ENTERPRISE PATTERNS
Паттерн - это некий повторяемый шаблон, предсказуемое повторение отдельных элементов. Самый просто пример паттерна - это орнамент, точнее, один шаг орнамента. В программировании тоже есть паттерны, в основном они встречаются в больших системах сегмента Enterprise. Они помогают ускорить и упростить процесс разработки, а также спроектировать систему оптимальным образом.
in this case:
https://github.com/FrontendMasters/fm-transcripts/tree/master/en-US/2023-05-26-enterprise-ui-dev
you need to download the course first of course and use a player that supports .vtt, rename the files to the corresponding subtitle files in the same folder
Introduction: Day 1
Configuring TypeScript
Unit Testing
Writing Reusable Tests
Spies, stubs, and mocks
Snapshots
Code Coverage
Integration Testing (Playwright)
Component Testing
Visual Regression Testing
Day 2
Introduction: Day 2
Formatting with Prettier, .editorconfig, and .gitattributes
Linting for Code Quality with ESLint
Writing your own ESLint rules
Commit Hooks with Husky
Code Review Automation
Error Reporting in Production
Security Audits and Dependency Updates
CI/CD with Github Actions
Releasing and Deploying